f Lovisa Järås -

sanningar

 
 
2013-08-15 @ 10:46:00 Vanligt // Kommentarer (0)
Jag klarar inte av skräck filmer.. Antingen så sitter jag och skakar eller så sitter jag med min mobil eller så sitter jag med händerna framför ögonen. Jag kan iallafall inte se klart den!
 
Jag är super flummig. Jag tappar bort grejer regelbundet.. och glömmer bort grejer
 
Klarar inte av ormar och spindlar. När jag ser en orm eller spindel så stelnar hela min kropp och jag kan inte sluta stirra på denoch det är super läskigt..
 
Jag har väldigt VÄLDIGT svårt att gråta. Det finns undantag när det gäller dom som är närmast för om det händer något med dom som inte alls är bra
 
Jag går ofta efter hur jag tror en människa är. Och om den inte värkar snäll så går jag absolut inte fram till den då håller jag mig så långt borta som möjligt
 
Jag har svårt för människor som har något imot mig! Förlåt men jag hatar dom! >Specielt dom som knappt känner mig och sprider ryckten
 
Jag har ett stort födelsemärke på halsen. Och jag vill inte operera bort det för det gör min identitet tycker jag
 
Här ser ni mitt födelsemärke. GAMMAL BILD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback