f Lovisa Järås -

Condeco

 
 
2013-08-02 @ 13:25:00 mobilblogg // Kommentarer (0)
Förlåt att jag inte kunde blogga igår men jag gör ett inlägg nu istället, Igår så sa jag hejdå till min älskling som skulle på konfa läger.. Känns väldigt tomt utan han här men han kommer tillbaka om ungefär åtta dagar. Så det var inte så mycket mer än de som hände igår. Nu sitter jag och Emma inne i stan och myser på condeco med varsin ice latte! idag har vi gått runt inne i stan och kollat på nya kläder och saker till skolan börjar även om de typ är tre veckor kvar.. Men tiden går fort nör man har kul! Nu ska vi tillbaks till shoppingen och sedan ska jag åka hem till landet igen 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback